Thursday 9 May 2013

Cik Paris Diva Kampung


Sinopsis:

Citer nie pasal sorang pompuan nie yang frust kene putus dengan tunang die..so die amek keputusan untuk pergi ke kampung Maryam kat mersing...so kat sini lah kisah bermula..hehe..aku suka LJ dalam citer nie..die gedik2..haha..part paling bongok sekali aku ase..die boley plak cakap yang mersing 2 kat pahang..btw, nama die dalam citer nie Zulaikha...hehe..macam tak sesuai je orang name zulaikha gedik2 kan..hehe..and kat kampung die jumpe sorang mamat nie..name die Pian..hehe..comel jugak lah walaupun macam serabai sikit...hehe...die crush ngan pian..pian pun same jugak..hahaha...ending citer die cane??hehe..mane leh gitau..hahaha....tapi enjoy lah tengok citer die..walaupun pada awal2 citer si zulaikha 2 gedik nak mampos..heheh...tapi tetap comel...aku suka =)..hehehehhee

the pelakons *oh my english*

Liyana Jasmay
Izzue Islam *aku rasa die comel* hahahaha
Elfira Loy

and pelakons laen 2 korang carik lah sendiri...dieorang belakon kat mersing...cantik kot...suka tgk pemandangan kampung 2...bagi aku lah kan..definisi kampung itu ialah ada pantai, laut dan pokok kelapa..maka lengkaplah ia menjadi sebuah kampung..btw kampung saya pun best jugak...tak percaye???ok..x pe...leh tangok kat SINI..HEHEHE..

sape-sape nak tengok citer nie...leh tengok kat SINI

ok..sekian sahaja update untuk hari ketiga saya berpraktikum di SK NANGA MACHAN KENOWIT, SARAWAK =)




http://youtu.be/Pe6tGZgrmWs">
Watch Movie


No comments:

Post a Comment