Sunday 26 October 2014

Jujur aku dayus




Drama terbaru Beto Kusyairy, dan Nora Danish.Both are my favourite actors.

Mengisahkan sepasang suami isteri Edree dan Lisa yang mengecapi kebahagiaan di awal perkahwinan mereka.Selepas berkahwin,Edree memegang jawatan tinggi di syarikat papa Lisa dan terpaksa bertugas di Jepun.Selepas setahun,Ed pulang namun dia terlibat dalam kemalangan dan koma.Kerinduan Lisa pada Ed bertukar menjadi benci apabila Ed sedar.Ed mula berubah menjadi dingin pada Lisa dan lebih mengutamakan Aishah,bekas tunangnya. Perubahan ini amat menyedihkan Lisa dan keluarganya kerana Ed telah banyak mengubah Lisa  dari gadis liar kepada isteri solehah.Sikap Edree membuatkan Lis terluka dan akhirnya meminta cerai.Selepas itu,Ed sedar bahawa Lisa adalah perempuan yang paling dicintainya. Akhirnya,kebenaran terbongkar,perubahan Ed adalah berpunca daripada sikap curang Lisa. namun,lisa juga telah diperdaya oleh bekas teman lelakinya.
Habis dah... both of them should be honest to each other sweet dialogue- Ed: saya tak mampu letakkan dia lebih tinggi daripada saya sayangkan Allah.
tabik spring kat pengarah,buat penonton tertanya2 siapa yang jahat sebenarnya.. kejap Ed,kejap Lisa,pastu Aishah pulak...


Watak utama:
 Beto - Edree
Nora - Lisa
Irma Hasmie- Lisa
Hafizzudin- ayah Lisa


No comments:

Post a Comment