Sunday 26 October 2014

Kerana Terpaksa Aku Relakan


Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan - 5 Oktober 2014



Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan 

5 Oktober 2014

Info yang diperolehi dari blog EDtv, drama slot Akasia TV3 Kerana Terpaksa Aku Relakan akan disiarkan pada 5 Oktober ini sebagai telemovie. Tayangan telemovie ini berikutan banyak luahan tidak puas hati peminat-peminat drama popular ini terhadap ending drama tersebut. Memang ending drma tersebut tergantung dan menyebabkan penonton tertanya-tanya kisah hidup indah yang sebenarnya. Oleh itu, pengarah drama tersebut telah update status mengenai telemovie ini di instagramnya. Mungkin telemovie ini akan menjawab persoalan dari peminat-peminat drama ini. Selamat menonton Telemovie Kerana Terpaksa Aku Relakan pada 5 Oktober 2014 nanti.

No comments:

Post a Comment